wtorek, 17 marca 2015

Hejka ♥

Aktualnie mam rekolekcje i chciałam się wam zapytać czy macie do mnie jakieś pytania, na które odpowiedziałabym w następnym filmie na yt. Śmiało możecie pisać :3

Standardowo piosenka, którą ostatnio ciągle słucham ♥ \

Poza tym byłam dzisiaj na zdjęciach z przyjaciółkami i uwaga, zrobiły mi, aż 3 zdjęcia, w czym 2 pozostałe są rozmazane hhaha ;D Dlatego pokaże wam tylko jedno;


W ogóle czy tylko ja nie mam szału na te piramidki z Liptona? Wszyscy się nimi zachwycają, a mi one smakują jakąś chemią, zapach śliczny, ale smak straszny. Jedynie Peach&Mango jest w miarę. A jaka jest wasze opinia?
Chciałam wam jeszcze powiedzieć, że jak chcecie możecie mnie dodać do znajomych na fb albo zaobserwować na instagramie / twitterze, ikonki macie po prawej stronie w zakładce "Follow Me ♥"
Serdecznie zapraszam, a teraz zmykam papa :*

19 komentarzy:

  1. My tez nie lubimy tych piramide, są okropne.

    Bardzo ciekawy i fajny wpis. A blog jest super, oby tak dalej. ;)
    Napewno będziemy wpadac tu częściej.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog i post. Pierwszy raz u ciebie jestem ;)
    Obserwuje ;)
    zdwojonasila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. : ) + obserwuję i zapraszam do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta "standardowa piosenka" jest mega supi! Gwałcę replay od kilku dobrych godzin.
    Ogólnie post jak i reszta blogu są super.

    Zapraszam do mnie na opowiadanie - dramat w klimatach fantasy:
    blekitny-mech.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia *.* w szczególności 3 :3
    +proponowałaś jakiś czas temu wzajemną obserwację, więc ja już i mam nadzieję, że gdy wrócisz na blogosfere uczciwie się odwdzięczysz ;)
    buźka :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ciebie obserwuję :*

      Usuń
    2. A kiedy będzie jakiś nowy wpis? ;-) Chętnie bym coś tu poczytała i w ogóle ;D

      Usuń
    3. W wakacje dodam mnóstwo, ale tym razem chcę pokazywać stylizacje, głównie skupić się na modzie ♥

      Usuń
  6. Dziękuję ♥ Ja do pracy nad blogiem już niedługo wracam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia :)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, nie mogę doczekać sie nowego posta :)
    obserwuję i licze na uczciwy rewanż:)

    http://syllenadagga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia bardzo fajne,miło tu u Ciebie :)
    Pozdrawiam i Obserwuję ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Wow
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam wiec licze na wyrozumialosc :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mam szału na piramidki z Liptona :D
    Jedno zdjęcie, ale za to jakie ładne! ;)
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń