poniedziałek, 13 października 2014

-21kg ?!

Dzisiaj chciałabym wam opisać moją przygodę z odchudzaniem. Co prawda rozpoczęłam ją w lutym 2012, ale myślę, że jest to temat wart uwagi : ) Tak jak wspomniałam dietę rozpoczęłam zimą, a zakończyłam na przełomie maja/czerwca. W tym czasie schudłam 21kg. Bez żadnego efektu jo-jo.
                                                                 ***
Today, I'll show you my mileage diet. I started it in February and I finished at the turn of May/June. During this time I have lost 21kg. Without yo-yo efect.

I Zdjęcie długo przed ostatecznym odchudzaniem, bo takiego z dnia rozpoczęcia diety nie mam. (lipiec 2011 r.) / Photo long before weight loss.
II Zdjęcie (czerwiec 2012 r.) / II Photo Juny 2012
Nie wiem jak mogłam dopuścić się do takiego stanu. / I don't know how I could look like that. OMG!
Straszne./Horrible. 

      Myślę, że tyle zdjęć wystarczy, żebyście uwierzyli mi na słowo, że schudłam 21 kg. ; ) 
                                        ~I think now you can belive me, that I lost 21kg. 


Uważam, że jakieś doświadczenie z odchudzaniem mam i przygotowałam dla was kilka porad : ) 
1. Nie możecie podjadać pomiędzy posiłkami! Nigdy! Niczego! Nawet jabłko jest traktowane jako 1 z 5-6 posiłków dziennie. Poza tym zwykle podjadając wcale nie jesteśmy głodni, tylko chcemy wypełnić sobie czas, dlatego znajdźmy sobie jakieś lepsze i ciekawsze zajęcie. 
2. Zawsze jedzcie śniadanie. Dzięki temu posiłkowi nasz metabolizm zaczyna pracę.
3. Owoce - tylko przez pierwszą połowę dnia. Nie spożywajcie ich na kolację, ponieważ zawierają one węglowodany złożone, których raczej pod wieczór nie zużyjemy.
4. Słodycze, słone przekąski, fast food'y- zabronione. Tu już nawet nie muszę tłumaczyć dlaczego ; )
5. Głodówki - niewskazane. Poprzez głodowanie nasz organizm oszczędza energię, gdyż nie wie co się dzieje i w ten sposób nie spalamy ani kalorii, ani tkanki tłuszczowej. 
6. 5-6 posiłków dziennie, co 2,5-4 h w ten sposób unikniecie uczucia głodu, a i zrucicie parę kg po kilku tygodniach.
Zapewniam, że przestrzegając tych wskazówek, zrucicie kg ; ) 
***
 A few tips : )
1 You can't eat between meals! Never! Nothing! Even apple is regarded as one of the 5-6 meals of the day.
2 Always eat breakfast. Thanks to this breakfast our metabolism starts working.
3 Fruit - only for the first half of the day. Do not eat their dinner because they contain complex carbohydrates, which tend towards evening we do not use.
4 Sweets, salty snacks, fast food'y- prohibited. It does not even have to explain why; )
5 Fasting - not recommended. By starve your body conserves energy because they don't know what's going on, and thus do not burn or calories or fat.
6 5-6 meals a day, every 2.5-4 h This will avoid feelings of hunger, and even lost few kg after a few weeks.
Maddie96

60 komentarzy:

  1. świetny post zapraszamy -----> http://nicola-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. To ta sama dziewczyna? Niewierze! Gratulacje :))
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę momentami ;o Dziękuję ;)
      Też pozdrawiam gorąco i zajrzę do cb ;)

      Usuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie! Można? Można!~Wystarczy chcieć !
    Jesteś cudowną motywacją. Gratuluję Ci całym sercem <3

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to słyszeć :* Dziękuję i oczywiście skorzystam z zaproszenia <3

      Usuń
  4. Gratuluję przemiany i silnej woli! Wiem jak musiało Ci być ciężko, ponieważ sama od lutego schudłam 13kg:) Dlatego tymbardziej gratuluje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i ja też tobie bardzo gratuluję :* 13 kg to bardzo dużo :3

      Usuń
  5. Zdjęcia piękne (jak zwykle) Czekam na dalsze posty :))
    +
    Gratuluje wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała metamorfoza :) Wyglądasz świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  7. you look amazing, congrats for this achievement! xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetny efekt! Takie odsoby jak ty, dają mi zawsze motywację :)
    Można? MOŻNA!

    Pytałaś o obserwację, niestety nie widzę abyś miała na profilu możliwość zaobserwowania Twojego blog :<

    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to czytać :3
      Już dodałam tę możliwość ; )

      Usuń
  9. o Ku*** Jestem w wielkim szoku! Gratulację ;) można? można :)
    xx

    ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielka zmiana, twoja postawa pokazuje jak wiele można zmienić w swoim życiu. Podziwiam Cię.

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie czyta się takie komentarze :3 Dziękuję ; )

      Usuń
  11. Wow, no mega szacun kochana!!! :) :)
    Nie potrafię sobie wyobrazić jaką trzeba mieć silną wolę, by schudnąć aż 21 kg :)
    Fantastycznie wyglądasz!!! możesz być z siebie dumna :)
    pozdrawiam :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita przemiana! Pisząc tego posta motywujesz wiele ludzi do przestrzegania tych niewielu choć na prawdę ciężkich do przestrzegania regułek. c: Podziwiam.
    http://upitaazyciem.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie regułek jest niewiele, ale są dość ciężkie w przestrzeganiu, jednak warto się przemóc, bo zobaczycie efekty :3

      Usuń
  13. Zazdroszczę! Zmieniłaś się!
    Poklikasz w linki przy ostatnim poście?
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. mądry post! :) widać u Ciebie wielką różnicę!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam ten post z wielką chęcią. Wielkie, wielkie gratulacje! :) Wyglądasz świetnie! Bardzo pomocne rady. Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, myślałam, że to nie Ty. Jesteś piękną dziewczyną. Bardzo fajny post i miło się go czytało. Widać, że dążyłaś do celu i Ci się udało, bo 21kg... <3

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale teraz przepięknie wyglądasz naprawdę :) 21 kg schudnąć, to jest naprawdę wielka rzecz, możesz być z siebie dumna :) Ja muszę zrzucić parę kilo przez zimę :)

    Obserwacja? Ok :) To zacznij u mnie, a ja się odwdzięczę szybko, tylko napisz mi o tym w komentarzu, że obserwujesz :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję takiego efektu :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeeejku, gratuluje wytrwałości ! *.* efekt piękny ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację? Zacznij i poinformuj nas a na 100% się odwdzięczymy :) http://fashionnmix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko! Kupa dobrej roboty, jak na 16 lat!
    Co powiesz na wspólna obserwację?
    Daj znać u nie na blogu, 101% uczciwego rewanżu!
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    ♥miska-grabowska.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje kochana ;)
    Zapraszam do mnie smilenecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdybyś nie dodała zdjęć sprzed odchudzania,nie uwierzyłabym . Jesteś tak śliczna ,jak modelka ;)
    Gratulacje :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło to słyszeć ♥
      Oczywiście zajrzę ;3

      Usuń
  23. świetna zmiana!

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję Kochana:*
    Wyglądasz kwitnąco!!!!!:*
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  25. WOW! Gratuluję i podziwiam wytrwałości :) cudownie teraz wyglądasz

    klikniesz w link w poście? z góry dzieki :* [ MAŁA x MI ]

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz śliczne, masz bardzo silną wole, ja bym tak nie umiała. Obserwuje ❤

    thepaulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku wielkie gratulacje!
    http://gabrielahomie.blogspot.com/ zapraszam do mnie, dopiero zaczynam prowadzić bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo kurcz e *.* zazdro :d poziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Jesteś niesamowita. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałaś jakąś specialną dietę?Stosowałaś jakieś specialne cwiczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałam. Ćwiczeń również żadnych, oprócz tych na WF. :) Stosowałam się po prostu do powyższych zaleceń, które wam podałam we wskazówkach.

      Usuń