sobota, 18 października 2014

Ulubieniec miesiąca + Podziękowanie / The favorite of month + Acknowledgement

ULUBIENIEC
Nadszedł już taki czas kiedy to w zimniejsze wieczory mamy ochotę na gorący napój, książkę, ciepły koc i nic więcej nam do szczęścia nie potrzeba ; ) Ja dzisiaj pokażę wam moją ulubioną herbatę. Jako, że nie lubię tej czarnej, wybieram tylko te owocowe albo ziołowe. Przedstawię wam mój typ tego miesiąca, czyli połączenie herbaty owocowej i ziołowej w jednym. A zatem to ona:
***
It's now a time when in the colder nights we want to a hot drink, a book, a warm blanket and anything else we don't need to be happy; ) Today I'll show you my favorite tea. I don't like the black, I choose only the fruit tea or herb tea. I introduce to you my type of this month, which is a combination of fruit and herbal tea in one. So it's: 
                                               Herbarium Mięta z jabłkiem (30 saszetek)
Według mnie jest bardzo smaczna. Wyczuwalny jest w niej smak jabłka i intensywnej mięty. Polecam ją każdemu kto lubi takie wyraziste smaki herbat. ; )
***
According to me it's very tasty. Perceptible is the intense taste of apples and mint. I would recommend it to anyone who likes the intense flavors of teas. ; )

W tym miesiącu kupiłam także piramidki z Liptona Forest Fruit, które cieszą się dość dużą popularnością, jednak smak był bardzo chemiczny. Jeśli już miałabym wam coś polecić z piramidek Liptona będzie to ta zwykła zielona herbata.
***
This month I bought a pyramid Forest Fruit of Lipton, which are popular, but the flavor was very chemical. If I have something recommend by Lipton pyramid will be this ordinary green tea.
PODZIĘKOWANIE! / THANKS!
Więc chciałabym wam bardzo podziękować za prawie tysiąc wyświetleń tego bloga w niecały tydzień! Jesteście niesamowici ♥
***
So I would to thank you very much for almost a thousand views of this blog in less than a week! You guys are awesome ♥



I za tyle gratulacji odnośnie mojego odchudzania, bardzo, bardzo dziękuję, jest mi miło je czytać ♥
Poza tym przepraszam, że dodaję ten post tak późno, ale wcześniej byłam w kinie z przyjaciółmi. 
A wy jak spędzacie sobotę? :3 Przy okazji chciałabym was zapytać czy jest coś co chcielibyście tu przeczytać, bo ja mam pomysły na ten blog, ale waszych propozycji nigdy nie przeoczę. 
***
And many congratulations about my weight loss, really, really thank you, I'm pleased to read them ♥ 
Besides, I'm sorry that I put this post so late, but before that I was at the cinema with friends. 
And how was your Saturday? : 3 By the way, I would like to ask you if there is anything you would to read here, because I have ideas on this blog, but your proposal never oversight.
                                   Zmykam już oglądać Pretty Little Liars ♥ Dobranoc wszystkim! 
                                                  Now, I'm going to watch PLL ♥ Goodnight!




59 komentarzy:

  1. nie ma to jak aromat i smak ulubionej herbatki w ponury jesienny dzien ;)
    http://witnessofmadness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne paznokcie :))

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ta herbata była moim ulubieńcem w tamtym roku, teraz pije tylko zieloną herbate :)
    ps.oczywiście ze obserwujemy ja już i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są po prawej stronie, pod moją nazwą ;3

      Usuń
    2. Faktycznie, nie było obserwatorów bloga, tylko konta na google + :( dziękuję za uwagę :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. i właśnie z tych piramidek czy zieloną? : )
      Ja w przyszłym czasie muszę spróbować innego smaku z piramidek lp ;3

      Usuń
  5. Ja nigdy nie piję cherbat i wody . Po prostu ich nie lubię. Od czasu do czasu wypiję szklankę soku i to wszystko co piję ..
    Zapraszam do mnie
    murderercookies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowww... Amazing: so healthy!!! And you have a great blog as well dear: FOLLOW you right now!!! Hope you like/follow my blog too!!! I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  7. Taak! ♥ Ciepła herbata, koc i jakiś fajny film.. To jest coś, co lubię w jesiennych wieczorach. ;)
    Pytałaś o obserwację. Jeśli chcesz to zacznij, a ja się odwdzięczę.

    Zapraszam!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko czarną herbatę z cytrynką! :D
    Podziwiam ludzi, którzy schudli tyle kg. Oby bez efektu jojo!
    Zaczęłam obserwowac :)

    http://martixs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyświetleń :3
    Pytałaś o obserwacje, ja już. Czekam na uczciwy rewanż <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna ta herbatka :) Kochana zaproponowałaś u mnie wzajemną obserwację, zacznij a na pewno wroce i zaobserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne !:*:*
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. W poście są pytania dla Ciebie. Daj znać, jeśli na nie odpowiesz :D

    http://martixs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Również uwielbiam tak spędzać wieczory! Jeszcze nigdy nie piłam miętowej herbaty owocowej [?].
    Ps. Wyłącz sobie weryfikacje obrazkową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to w takim razie zachęcam do spróbowania ;)
      +dzięki za radę, już wyłączyłam :3

      Usuń
  14. dobra herbatka:)
    Mam do cb i do innych prośbe.Moge prosic o poklikanie linkow? bardzo mi na tym zalezy. Oczywiscie sie odwdziecze i zaobserwuje;p
    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam herbatki z miętą ale odkąd mam swoją w ogródku to preferuję tylko świeżą;) smak nie do porównania;)
    pytałaś obserwację:) ja już i czekam na uczciwy rewanż:)
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Ja jestem milosnikiem wszelkich herbat! A te kombinowane z mieta sa najlepsze! :)
    Dziekuje za odwiedziny, obserwujemy, jasne! Ja juz (i po cichu licze na rewanz)
    Buziaki!

    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam ale tylko czarną herbatę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam herbatki z miętą, także musze wypróbować! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Zaobserwuj, a ja od razu się odwdzięczę! :*
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już obserwuję :)
    Czekam na rewanż :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwujemy? ;)
    http://thissmydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej pytałaś mnie o obserwacje już :) licze na szybki rewanż
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej! Pytałaś o obserwacje , ja już teraz czekam na twój uczciwy rewanz ;)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie masz ładne paznokcie :)
    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog ! :*
    Piękny wygląd bloga! Obserwuję <3

    http://funnyfashion-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie tu u ciebie , gratuluje sukcesu bo mi się nigdy chyba nie uda, lenistwo lenistwo lenistwo
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli jesteś zainteresowana zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu a ja szybko się odwdzięczę:)

    Zapraszam

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i blog również ;* Moja ulubiona herbata to Jagodowa Muffinka - Green Hills :D Pozdrawiam ;)

    http://halloweenismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ją koniecznie wypróbować! ♥ dzięki, też pozdrawiam ;3

      Usuń
  27. obserwuje:*

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. najlepsza na jesienne wieczory <3

    http://wiktoriajeener.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwujemy? odpisz u mnie w komentarzu, czy się zgadzasz, a jeżeli tak 100% się zrewanżuję!
    http://hepimiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam tą herbatę przepyszna :)
    Obserwujemy? odpisz u mnie xd
    http://karrolo7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny post.Świetna jest ta herbata.Obserwujemy?Odpowiedz u mnie:D
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia :))) Ja również czasami piję tą herbatkę z jabłkiem i miętą, gdyż bardzo mi ona smakuje, a także jest tania i zawsze jest ona dostępna w Biedronce :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. również uwielbiam tą herbatę, jest pyszna! :)

    pytałaś o obserwacje, zacznij i napisz o tym u mnie w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę <3
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwujemy? jeśli tak zaobserwuj i napisz u mnie w komentarzu na 100% się odwdzięczę!
    http://hepimiau.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  35. Możliwe, że skorzystam z tej herbaty :)

    obserwujemy?
    im-mags.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Poszukam i spróbuje ;)
    zapraszam na nowego posta : maadamm.blogspot.com
    ps. fajny pomysł z tym ulubieńcem miesiąca .

    OdpowiedzUsuń
  37. jeszcze tej nie probowalam;p
    + Tak , jak obiecalam obserwuje jako: Małgosia MAciejewska i licze na szczery rewanz;d
    Zapraszam:
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeszcze jej nie próbowałam ale z chęcią spróbuję :))
    Może obserwacja? Ja już obserwuję *_*
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń