poniedziałek, 10 listopada 2014

Liebster Blog Award, Snapchat! ; )

Hejka kochani! ;) 

Liebster Blog Awkard

Na początku chciałabym podziękować Martynie Klik za nominację i już odpowiadam na pytania związane z Tag'iem ;) 


      1. Czy chciałabyś aby Twój blog był znany czy raczej prowadzisz go dla siebie? Dlaczego?
Oczywiście, że chciałabym, aby ten blog był znany. Bardzo byłoby mi miło, gdyby stał się on popularny w sieci. Więcej osób mogłoby go śledzić i moje posty docierałyby do większego grona.

  2. O jakiej tematyce blogi najchętniej odwiedzasz i dlaczego?
Najczęściej odwiedzam blogi o tematyce modowej, po prostu takie blogi najbardziej mnie interesują ;)

  3. Czy masz swoje ulubione blogerki, blogerów? Jakich?
Naturalnie, że tak jedną z nich jest np. Kasia Tusk,  Weronika Załazińska i oczywiście najlepsza Natalia.

 4. Jakie cechy chciałabyś aby miał Twój partner?
Mój partner powinien mnie zawsze wspierać i być przy mnie w najtrudniejszych chwilach, oczekuje od niego miłości i szczerości.

5. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Zdecydowanie spódniczki.

6. Jakich kosmetyków używasz do włosów?
Używam szamponu z Syoss'a, odżywki z Dove, spray'u zwiększającego objętość włosów Loton i pianki Wellaflex, każdy z tych kosmetyków mogę szczerze polecić ;)

7. Gdyby został Ci jeden dzień życia, co byś zrobiła?
Chciałabym wówczas odwiedzić jakąś ciepłą wyspę i tam z najbliższymi spędzić ostatnie godziny
.
8. Do jakiego miejsca najchętniej wybrałabyś się za granicę?
Bardzo chciałabym pojechać do Nowego Jorku ♥

9. Jaki film polecasz na jesienny, deszczowy wieczór?
Jesienią lubię oglądać romantyczne filmy jak np. Trzy Metry nad Niebem, Tylko Ciebie Chcę lub Lol.

10. Miałaś lub masz przyjaciółkę/przyjaciela przez internet? Jeśli tak jak się poznaliście?
Niestety nigdy nie poznałam żadnego przyjaciela przez internet.

11. Jaką stronę internetową najczęściej odwiedzasz?

Najczęściej odwiedzam facebook'a.

Do odpowiedzenia na powyższe pytania nominuję każdego mojego czytelnika ;) Jeśli już skończycie, napiszcie komentarz pod postem, chętnie zobaczę jak wam poszło ;) 

Snapchat
Jeśli w te jesienne wieczory nudzi się wam, to możecie ze mną posnapować, tutaj macie mój nick: madziaax33, dodawajcie mnie do znajomych ;) W komentarze zostawcie także swoje nazwy snapów :)




Do następnego wpisu ;)

9 komentarzy:

  1. Hej ;) Masz ciekawego bloga i fajne posty . Dziękuję za miły komentarz i obserwację . Ja już się odwdzięczam .
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne odpowiedzi ;) oraz czekam na następne filmiki na yt!

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super wpis! �� mam takie pytanie, czy Weronika Załazińska ma snapchata? jesli tak, to moglabys podać?
    z góry dziękuje i pozdrawiam ��
    PS Ciebie juz oczywiście dodałam na snapie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, a jeśli ma to może tylko dla znajomych, nam czytelnikom nigdy nie podała. :)

      Usuń